Verkopersonline
Slim om met dummies te werken
Uw klant als een dummie behandelen en uzelf als een expert neerzetten... dat lijkt gedurfd. Toch is de boekenreeks ‘voor dummies’ al jaren een groot succes. Ontdek hier hoe u ‘de dummie-aanpak’ in kan
Stop met overtuigen
In sales draait het niet om het beste verhaal, maar om het beste gesprek. Wie echt luistert, bouwt vertrouwen en verkoopt meer. Ontdek hier waarom begrijpen beter werkt dan overtuigen.
‘Belazeren is hier erg eenvoudig’
Mensen op voorhand vertrouwen is niet naïef of soft, het is een moedige daad. U loopt een fiks risico. Maar is dat echt zo? De praktijk wijst anders uit. Ontdek wat vertrouwen geven voor u kan doen.
Vindt de prospect uw aanbod nu écht te hoog geprijsd?
Het aantal prospects dat afwijst op prijs is vele malen hoger dan het aantal prospects dat werkelijk niet te spreken is over de prijs. Ontdek hoe dat zit en wat u met deze kennis kunt doen.
De basis van verleiding? Doorbreek de norm!
Welke fantasie verkoop jij ? Hoe maak je het voor de klant spannend om van jou te kopen? Welke taboes kun je doorbreken? Leer verkopen met de kracht van verleiding.
De toegenomen rol van verkopers in BtoB
Inkopers zijn zo goed op de hoogte dat het lijkt alsof de rol van verkopers kleiner wordt. Niets is minder waar. Lees hier waarom, met tips voor meer verkoopsucces anno nu.
Omgaan met de emotionele toestand van prospects
Prospects die vroegtijdig afhaken, wat doe je ertegen? Let eens op hun emotionele toestand op het moment dat je nog in gesprek bent. Daar liggen kansen om afhaken te voorkomen.
Succesvolle offertes schrijven in minder tijd
Het schrijven van een perfecte offerte kost tijd. Met deze tips schrijft u een stuk sneller en enthousiaster een offerte, die naadloos aansluit bij de klant.
Waarom een goed belscript zo belangrijk is
Verkopers zijn doorgaans vlotte praters die niet om een woordje verlegen zitten. Dus hoezo dan een belscript??! Lees er alles over in dit artikel.
Wacht even… - wat u kunt doen met wachttijd
Verrassende out-of-the-box service bieden kan u heel veel opleveren, maar het vereist ook zorgvuldige planning en inventieve ideeën. Lees hier hoe u zoiets aanpakt..
Hoe haal je 67% conversie in verkoopgesprekken?
Laatst hoorde ik een presentatie waar de spreker deze belofte maakte. Ik heb ademloos geluisterd en er vijf tips uitgehaald. Lees ze allemaal door. Ik weet zeker dat je er wat aan hebt.
Versterk de impact van wat u geeft
Onbaatzuchtig iets weggeven kan uw positie, uw goede naam, bij klanten of prospects enorm versterken. Maar geven lijkt makkelijker dan het is. Doe uw voordeel met deze tips.
De gamechanger voor B2B groei
Sales en marketing niet laten samenwerken belemmert je groei! Lees hier hoe dat werkt en wat je eraan kan doen.
De klant is een VIP en de accountmanager is verantwoordelijk
Het belang van goed relatiebeheer kan niet genoeg worden benadrukt. Zeker nu de klant van ‘koning’ een VIP is geworden.
Hoe ga je om met vampier-klanten?
Zit je aan tafel met top executives die hun donkerste kanten laten zien? Krijg dan inzicht in hoe jij invloed steeds weggeeft! Ontdek hier hoe dat werkt.
Zo zet u de klant in de JA-modus
De reden dat u een offerte mag schrijven is een behoefte van een klant. Hoe vertaalt u deze klantvraag naar een onweerstaanbare offerte? Ontdek hoe u de klant in de JA-modus zet.
Hoe voorkom je Code Rood klanten
Je potentiële klanten verdienen aandacht, maar ze moeten wel je aandacht verdienen. Lees hier hoe je prospects die niet bij je passen al vroeg herkent.
Win verloren klant terug in 5 stappen
De verzameling van voormalige klanten is bij het werven een vaak vergeten groep. Haal ze terug met deze tips.
Marketing en sales opschalen zonder budgetexplosie
Meer budget voor sales en marketing betekent niet altijd meer groei. Het gaat erom dat je elke euro slim inzet. Hoe je dat aanpakt lees je hier.
Wat als je mensen geen verkoper zijn?
Niet alle bedrijven hebben een volwaardige salesafdeling. Maar ze zijn wel afhankelijk van verkoop. Lees hier hoe je dat succesvol aanpakt.